top of page
  • Szerző képeFERENC

Reflexológia és a fülgyertya együttes hatása


9 éves korban ismertem meg a Lacit, és a testvérét, a 4 éves Gábort. Mindkét gyerek igencsak eleven volt, és a szülők elmondása szerint nem jól alszanak éjszaka.


Lacinak voltak kisebb hallás problémái, és nem mindig volt jó a hallása. Javasoltam a szülőknek, hogy miután végzett természetgyógyász vagyok, és vizsgáztam fülgyertyából,

és a velem eltöltött idő alatt mind reflexológiával összekapcsolva egy hetes kezeléssel segítek megoldani ezt a problémát.


Laci pozitívan állt a dologhoz, és a testvére, aki mindenben követte a testvérét, szintén igényelte ezeket a kezeléseket, annak ellenére, hogy nem volt semmi problémája.


Az első fülgyertya kezelés előtt Gábor egy kicsit bizalmatlan volt, és szerette volna látni, hogy a gyertya a fülében hogy ég. Ezt a helyzetet gyorsan megoldottam, mert egy tükröt tettem a fülgyertya kezelés idejére, hogy lássa azt, amire kíváncsi volt. A talpmasszázst minden este lefekvés esténként lefekvés előtt egymás után elvégeztem a talpmasszázst, és utána a fülgyertyázást.


Egyik nap a Laci, másik nap Gábor volt ez első a kezelésben, hogy egyformán lehessenek elsők.


Az együtt töltött idő alatt, a kezelések hatására már két nap múlva mind a két gyerekek teljesen lenyugodtak, és az éjszakát békésen szuszogva nyugodtan aludták át, reggel frissen, kipihenten ébredtek.


3 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page