top of page
  • Szerző képeFERENC

Fülgyertya élmények


A fülgyertyát nagyon sok betegségekhez lehet javasolni, ezeket most nem sorolom fel, mivel nagyon sok esetben nyújt megkönnyebbülést.


14 éve ismertem meg Bálintot, akinek nagyon sok esetben volt feszült idegállapotban, és amikor meg volt fázva, náthás volt az a hallására is kihatással volt.

Miután természetgyógyász reflexológus vizsgáztam fülgyertyázásból is, így a kezelést minden esetben egy teljes talpmasszázzsal kezdtem, amit aroma terápiával egészítettem ki. Az aromaterápia táblázatból a legmegfelelőbb olajat választottam ki, ami elősegíti a leggyorsabb javulást. Minden fülgyertya kezelést először egy teljes talpmasszázzsal kezdtem, majd a végén a gyertyázással fejeztem be.

A kezelések alatt, azt tapasztaltam, hogy a folyamatos kezelések hatására a fülgyertya használat után minden esetben kellemes bágyadtság, álmosság vett erőt Bálinton. Az éjszakát nagyon nyugodtan aludta végig, és teljesen kipihenten ébredt fel. Ez az állapot minden kezelés után megismétlődött, amíg a kezelések tartottak.


Én mindenkinek csak javasolni tudom mindenkinek, akinek ilyen jellegű problémája van, nyugodtan keresse meg saját maga számára a legszimpatikusabb, és legmegbízhatóbb szakembert, aki ezeken a problémák megszüntetését nagyon gyorsan orvosolni tudja, hogy ismét egészséges legyen.


Természetgyógyász - Reflexológus

3 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page