top of page
  • Szerző képeFERENC

Reflexológia élmények


Nyolc éve ismertem meg Andrást, aki a segítségemet kérte, mert komoly gondjai voltak . Állandó székrekedéssel küszködött, amitől szeretett volna kigyógyulni.


Az első kezeléseket nagyon óvatosan kezdtem el, és a reflexpontok nagyon érzékenyek voltak, a legkisebb érintések is nagyon fájdalmasak voltak. A kezeléseket közös egyeztetés alapján minden héten rendszeresen folytattam.


Több heti kezelés után a reflexpontok érintése már nem voltak annyira érzékenyek. Hosszú idő után a reflexpontokat már lehetett a kezelést normális kerékvágásba terelni. Minden esetre, a táplálkozásban is kellett változtatni, hogy a gyomor, az emésztés, és a belek rendbe jöjjenek, és az eddig felmerült problémáktól mentesen lehessen a továbbiakban élni.


Nekem ismét csak az ad erőt a továbbiakban, hogy amit teszek, annak van pozitív, kézzel fogható eredménye, és ismét sikeresen tudtam segíteni a problémák megoldásában.


Természetgyógyász - Reflexológus

1 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page