top of page
  • Szerző képeMARIKA

Csodás gyógyítás a Reikivel - Igaz történet MARIKA Reiki Nagymestertől


2010-ben amikor az egyik kereskedelmi TV-ben dolgoztam felhívott egy kétségbeesett anyuka, hogy a 8 éves kislányának a lábával nagy baj van és kéri segítsek neki. Ott a saját telefonszámomat nem adhattam ki. de egyszer csak a magán számomon hívott.


Meglepődtem, de kiderült, hogy addig kutatott, amíg rám nem talált. Szlovákiába Komárnóba élnek. A kicsi lány Kytti akinek az egyik lábában combcsont daganatot állapítottak meg.


Én nem vagyok orvos de az tudtam nagy a baj és tele félelemmel a család. Elkezdtem a REIKI nagy kezelést. Az édesanya Reiki 1 beavatást kapott és így a reiki energia és az ő anyai szeretete sokat segített.


Következett a kislány Pozsonyba utazása. Ott a kórházban egy bécsi professzor csont átültetést végzett. Ezek után 1 éven keresztül küzdöttünk közösen Kyttiért. Sok kollégám azt mondta, hagyjam abba mert a kislány már odaát van. Én tudtam sikerülni fog.


Kytti most 18 éves, óvónő lesz és gyönyörű hölgy. A családdal azóta is mély baráti a kapcsolatom. A kicsi lány amikor a kórházból 1 év után hazakerült, ahol az Édesanyja is vele lehetett, 2 havonta utaztam Komárnóba és energetizáltam az egész családot. Volt otthon akkor egy pár hónapos kistestvér, akit a nagymama gondozott ez idő alatt.


Kiara amikor már tudott beszélni ő is felkéredzkedett a kezelő ágyra. Aztán nagyobbacska lett és odaállt a két kis kezét rátette, mert ő is ad energiát a nővérének.


Megható szép és tanulságos ez számomra a mai napig. A család azóta is jó barátunk. Soha nem adjuk fel! Isten éltesse az egész családot . Szeretettel : Marika



A cikk és a fotók a család engedélyével került publikálásra.

60 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page