Szerző képeMARIKA

Nyaral a család

Családi nyaralás

A nyaralásra való készülődés egyik legtöbb figyelmet igénylő momentuma a csomag összeállítása. Akár autóval, akár vonattal, busszal vagy épp repülővel indulunk útnak, fontos a helytakarékosság, ugyanakkor az is, hogy minden olyasmit lehetőleg otthonról magunkkal tudjunk vinni, amire az nyári kikapcsolódások során szükségünk lehet.

Felesleges dolgokat ne vigyünk magunkkal. A legcélszerűbb, ha többségében az otthon már fellelhető készletből állítjuk össze a csomagot és csak olyasmikből választunk kisméretű utazó- vagy épp szilárd kiszerelést, melyek tényleg túl sok helyet foglalnak az utazótáskában. Én előtte név szerint össze írom kinek mit kell vinni. A felső ruha, fehérnemű, fürdőruha, törölköző, tisztasági szerek, naptej,(gyermekek részére a nekik megfelelőt). Gyógyszer ami fontos lehet. A fényvédő termékek beszerzésekor is legyünk környezettudatosak, válasszunk olyan termékeket, melyek amellett, hogy hatékonyan védenek az UV-sugárzás ellen.

Megvan minden? Kihúzom a listából azokat, amik már bekerültek. Végre indulunk. A gyerekek hatalmas örömmel ujjongva. Végre autóba ülünk. Az útra feltétlenül inni és valami könnyű ennivaló kell.

Megérkezünk, elfoglaljuk a szállodai szobát, remek a kilátás és kellemes pihenésnek nézünk elébe. Reggeli és a vacsora valószínű helyben megoldott.

Más a helyzet, ha önellátó a nyaralási lehetőség, bevallom én ezt jobban szeretem. Kora reggel egy napi bevásárlás. olcsóbban is kijövök. Pl: a kukorica a zöldségesnél 150 Ft, főve a strandon 560 Ft. Egy könnyű egytál étel, ami hamar kész és irány a strand. ha lehet árnyékos helyet keressünk és ne feledjük, hogy a gyermeknek a fehér kis sapka szükséges lehet!

A bőrünket óvjuk. A vízbe egyedül a gyerekeket soha nem engedem be, mivel sok esetben nincs félelemérzetük.

A laza ebéd után egy délutáni szieszta és délután 15 óra után ismét a vízé a főszerep. Ha idő ezt nem engedi kirándulunk a környező helyek látnivalóit végig járjuk. Sokan azt hiszik az önellátó nyaralás fárasztó. pedig nem így van, csak okosan kell megszervezni. Sok fotót készítünk. Jó lesz majd erre a nyaralásra visszaemlékezni.

Kalandra fel! Gyűjtsünk emléket, új barátokat!

Sikeres szép nyaralást kívánok : MARIKA Reiki Nagymester-Tanár

16 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

Comments

Commenting has been turned off.