top of page

Mi van az ablakok mögött?

Vonat utazás

Gyermekként sokat utaztam a nagymamával Hajdúdorogról Budapestre. A régi gőzös, a vonaton elköltött uzsonna és az emlékek sokszor előtörnek.


Hajdúdorogról Debrecenbe a vicinális pöfögött, aztán a debreceni nagy pályaudvar, ahol végre elfoglaltuk a helyünket és vártam az időt, amikor édesapámmal végre találkozni fogok a nyugatiba.


Egy gyermeknek az, hogy sok idős emberrel utazik egy kupéba, ahogy mondták, nem nagy élmény, de a táj. a szép állomások a sok sok virággal megérintett. Ez akkor egy sok-sok órás út volt, hiszen nem gyorsvonattal utaztunk.


Azt mondták, minden bokornál megállunk. Na ezt persze csak jelképesen. Már sötét volt, amikor Budapest közelébe értünk és a nagy házak ablakaiból kiszűrődött a fény. Arra gondoltam, vajon mi történhet egy-egy ablak mögött?


Elképzeltem egy családot, anya főzi a vacsorát, apa újságot olvas, a gyerekek játszanak. A lakás berendezését is próbáltam elképzelni. 2 fotel, állólámpa, szép selyem ernyővel.


A hangulatvilágítás ami nagyon tetszett. Elhatároztam hogy ez nem csak a képzeletemben lesz, hanem majd a saját otthonomba is. Akkor csak nyugodt szeretettel teli családokra gondoltam, mert nem tapasztaltam a környezetemben zürös családokat.


Ma már nem merek elképzelni ilyen dolgokat mert a tapasztalatom, hogy több a vita, a meg nem értés és nem biztos, hogy van hangulat világítás. Több megértésre szeretetre és kedves fényekre van szükségünk.


A gyermekkori álmomat megvalósítottam. Tedd ezt te is, ha van egy álmod valósítsd meg! Ha elakadsz ebben beszélgessünk róla.


14 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

Kommentare


Die Kommentarfunktion wurde abgeschaltet.
bottom of page