top of page

Marika és a Reiki

Reiki ajánlás

Amikor még itthon - a mi kis hazánkban - szinte ismeretlen volt, akkor találkoztam először a reikivel. Megmosolyogtam, amikor a csakrákról hallottam. Ennek pedig már több, mint 35 éve.


Az édesanyám nagyon beteg volt és ajánlották, hogy kérjek segítséget, így jutottam el ahhoz az emberhez, aki később az én mesterem lett. Sejtettem, de ma már biztosan tudom, hogy ártani soha nem lehet a reikivel.


Amikor édesanyám az első reiki kezelését megkapta, úgy döntöttem ezt én is megtanulom, hiszen az én szeretetemmel még nagyobb lesz a hatása. 7 évvel sikerült meghosszabbítani édesanyám életét.


Közben folyamatosan tanultam, jártam az országot, közönségtalálkozókat tartottam. Sok nálam tanult mester van az országban, sőt határon túlról is.


Szeretettel ajánlom mindenkinek a reikit! Tedd jobbá az életedet és segíts a családodnak!




30 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page