top of page

Jós interjú - Ismerj meg minket!



A Jós Világnál több, mint 14 éve megtalálhatjátok a legkiválóbb jósokat, tisztánlátókat, ezoterikus és spirituális szakembereket, akik azért dolgoznak, hogy segítsenek megoldani a problémáitokat és utat mutassanak a jövőtökkel kapcsolatban. Ezzel a cikkel szeretnénk tanácsadóinkat közelebbről is bemutatni nektek, hogy jobban megismerhessétek őket és talán a döntéseteket is megkönnyítjük annak tekintetében, hogy kihez is forduljatok a jövőtökkel, kérdéseitekkel, problémáitokkal kapcsolatban. Látni fogjátok, hogy jósaink ugyanolyan hús-vér emberek, mint ti, így nincs mitől tartanotok, bármikor számíthattok rájuk, legyen szó párkapcsolatról, anyagiakról, munkahelyi kérdésekről vagy bármi másról.


1. MIÓTA FOGLALKOZOL EZOTÉRIÁVAL ÉS HOGYAN KERÜLTÉL KAPCSOLATBA VELE?



13 éve. Már gyermekkoromban voltak megérzéseim, majd 2009-ben megtanultam a cigány kártya jóslást Müller Rózsától.



35 éve. Édesanyám betegsége terelt erre az útra, akkor kezdtem tanulni és ma már tudom, hogy ez a szerelem hivatásom.



15 éve. Gyermekkorom óta éreztem, hogy ez az én utam, már egész piciként ilyen témájú könyveket olvastam és filmeket néztem. Alakítottam egy kovent* 15 évesen és együtt tanultunk hasonló gondolkodású emberekkel. Aktívan Némethné Győry Mária segítségével indultam el a spiritualitás útján, tőle tanultam a reikit, amit neki köszönhetően, egészen a mester majd tanári fokozatig fejlesztettem.


*(A boszorkányságba beavatottak többsége társaságokba szerveződik, és ezek keretén belül működik. Ezen csoportok neve a koven.)



Aktívan, 5 éve. Anyai örökség ez számomra, ami először még nem tudatosult bennem.



Tinédzser koromban szembesültem képességeimmel, de aktívan 30 éves koromtól foglalkozom jóslással. Egy családi beszélgetés alkalmával derült ki, hogy a képességeimet valójában örököltem.



6 éve a tanulmányaim kapcsán kerültem kapcsolatba az ezoterikus élettel.



40 éve, családtagtól örököltem, majd pedig folyamatosan jöttek a lehetőségek az életemben az ezotériával kapcsolatban.



Már egészen kisebb gyermek korom óta foglalkozom vele. Először 8 éves koromban került kezembe a cigány kártya. Olyan érzés volt, mintha mindig is ismertem volna. Később ezt próbáltam elnyomni, mert a szüleim nem nézték ezt jó szemmel. 17 éves voltam, amikor a kollégiumba Bibliával próbáltak behívni valakit szórakozásból. Nagyon hangosan kiabáltam velük, mert éreztem a negatív energia jelenlétét. Ezt követően már mindent tudatosan csináltam. A kártya ismét a kezembe került és elindultam a jóslás útján. Később 30 éves koromban szerettem volna letenni ezt a dolgot, de pár év múlva ismét nagyon előjött. Azóta folyamatosan tanulok és képzem magam.

 

2. MILYEN ESZKÖZÖKET HASZNÁLSZ ÉS MELYIKET SZERETED A LEGJOBBAN?



A megérzéseim mellett, cigány kártyát és ingát használok.


A cigány kártyát szeretem leginkább, mert mindent megmutat a kérdező életéről.



9 különböző kártyát, ingát, tibeti hangtálat használok, ezenkívül pedig egy teljesen egyedi könyvjóslást, amit én fejlesztettem ki 14 évvel ezelőtt.


Leginkább a kártyákat szeretem, mert az én energiám benne van, így szinte azonnal küldi a válaszokat, megoldásokat.



Elsődlegesen a megérzéseimet, de cigány kártyát, gyertyákat, füstölőket, tarot kártyát is használok.


A megérzéseimet szeretem a legjobban, mert az a legerősebb és a lehető legpontosabb is.



Kártyákat használok, Tarot, cigány valamint Kipper kártyát is.


Leginkább a Tarot kártyát szeretem.



Cigány kártya, inga és gyertya.


Kedvencem a cigány kártya, mert kiegészíti mindazt, amit látok a tanácsadás során.



Cigány kártya, Lenormand kártya, inga, angyalkártya, lengyel pálca, radiesztézia, reiki, gyógyító kövek.


A Reiki távenergiát kedvelem a leginkább, hiszen magamnak, családomnak és mindenkinek, aki megkeres tudok segíteni, legyen is az illető bárhol a világban.



Ingát, illetve különböző kártyákat is használok.


A kártyák állnak hozzám legközelebb.



Tanításom megkezdésekor mindig arra vágytam, hogy megtanuljak mágiázni. Akkor azt gondoltam, ha azt tudom, akkor szinte mindent tudok és a mágiával el is érem. Ma már tudom, hogy ez nem így van. A mágiákhoz szinten minden eszközöm megvan. Cigány kártyám és egy Ozirisz réz ingám van, amivel még dolgozom. Mivel tanultam radiesztéziát, van Lengyel-pálcám is, de azt kevésbé használom, mivel az inga által választ kapok a kérdéseimre.

 

3. MIÉRT ÉRDEMES VALAKINEK JÓSHOZ FORDULNI ÉS TE MIBEN TUDSZ SEGÍTENI AZ EMBEREKNEK?



Nagyon sok életterületen tudunk segíteni az embereknek, akár mágiákkal is, így biztos segítségre számíthat bárki, aki jóshoz fordul.


Bármilyen életterülettel, kérdéssel kapcsolatban lehet hozzám fordulni, folyamatosan fejlesztem és képzem magam, hogy még hatékonyabb segítségére lehessek az embereknek.



Bizonytalanság esetén, döntéshelyzetben, gyász feldolgozásában, ha egyedül nem megy. Párkapcsolati problémák esetén.


Negatív energia vizsgálattal, energia kezeléssel, mágiával, háztisztítással, jóslással és tanítással is várom a hozzám fordulókat.



Sokszor a fizikai világ és a nagyon ego dús környezetben nem látunk tisztán, elvakulunk, amikor egy jós felnyithatja a szemünket.


Általában párkapcsolati és anyagi kérdésekkel fordulnak hozzám az emberek, a kedvencem pedig ezeket a területeket mágiával megerősíteni, tisztítani.



Mindenki megtapasztalhatja, hogy egy kívülálló sokszor másképp látja a dolgokat, a kártya pedig igazán objektív.


Bármilyen életterülettel kapcsolatban, de egészséggel nem szívesen foglalkozom.



Önbizalom erősítés érdekében és mert mindenkinek képesek vagyunk segíteni.


Minden életterületet szeretek, minden kérdést kedvelek, de van egyvalami, amit nagyon magaménak érzek és gyorsan megy : kapcsolatfelvétel elhunyt szeretteinkkel.



Leginkább azért, hogy pozitív irányba változzanak a dolgaink, szerintem ez elengedhetetlen.


Párkapcsolati kérdések, van-e valakinek negatív energia, jóslás, reiki táv energia kezelések.



Mindenkinek vannak kérdései, amelyekre válaszokat akar. Mi pedig épp ezt tudjuk megadni.


Bármilyen felmerülő kérdésre szívesen válaszolok.



Az emberek különböző okokból kereshetnek fel egy jóst és ezek az okok személyenként változhatnak. Lehet szó iránymutatásról, tanácsadásról, önismeretről, önfejlesztésről, jövőbeli események előrejelzése, megnyugvás, lelki támasz stb. Én ezekben tudok segíteni.


Fontos azonban megjegyezni, hogy a jósnak nem kell helyettesítenie a személyes felelősséget és a saját belátást az életünkben. A jóshoz fordulás inkább egy segítség, egy eszköz, amelyet az emberek használhatnak a döntéseik meghozatalához és az életük jobb megértéshez. Mindig fontos az objektív és kritikus gondolkodás megtartása és egyensúlyt találni az intuíció és a racionalitás között.

 

4. SZERINTED MILYEN EGY JÓ JÓS?



Őszinte tudása van és nem húzza le az embereket, becsületes.



Őszinte, fontos a titoktartás is, toleráns, nem kioktató, de nem is sajnálkozó. Szeresse az embereket és legyen elfogadó másokkal szemben.



Őszinte, gondoskodó, baráti.



Aki a negatív dolgokat is elmondja és nem addig húzza a lapokat, amíg valami jót tud mondani. Nem kellemes rossz dolgot mondani, de legalább fel lehet rá készülni.



Hiteles.



Empátia, ez nagyon fontos. Hiteles, felkészült, kedves és őszinte. Ez egy hivatás, amit tisztelettel, szeretettel és alázattal kell végezni. Minden embert olyannak kell elfogadni, amilyen.



Empatikus és megértő. Mindenkinek a saját ügye a legfontosabb. Akár kedvező, akár nem, mindig az igazságot kell mondani.



Egy jó jós számos jellemzővel rendelkezik, amelyek hozzájárulnak a megbízhatóságához és hatékonyságához. Empátia, figyelem,megbízhatóság,pontosság, konkrét megnyilvánulások, inspiráció, motiváció.


Természetesen minden jós egyedi lehet a saját módszereivel és stílusával. Fontos azonban, hogy a jósnak legyenek bizonyítékai a hatékonyságára, és hogy az ügyfelek pozitív visszajelzéseket adjanak a munkájáról.

 

Tanácsadóink örömmel segítenek neked is az életed bármely területével kapcsolatban. Jóslás, mágiák, bevonzás, negatív energia vizsgálat, energetizálás.


221 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page