top of page
Szerző képeJósVilág Hungary

Egy szkeptikus utazása : mi kellett a megfelelő jós megtalálásához?


szkeptikus_ügyfél

Jó médiumot kerestem, de egy rossz online tapasztalat után kétségeim támadtak, és azt gondoltam, hogy talán nem léteznek jó jósok. A helyzet az, hogy személyes átalakuláson mentem keresztül. Úgy éreztem, hogy egy egész életet hagytam magam mögött, de még nem érkeztem meg teljesen az új létformámhoz. Mint mindenkinek, aki változásokon megy keresztül, nekem is tanácsra volt szükségem.


35 felé közeledve megesküdtem, hogy nem lesz még egy röpke kapcsolatom egy férfival, és megesküdtem, hogy az új online vállalkozásomat működőképessé teszem, mert nem akarok többé másnak dolgozni. Minden törékeny volt: én, az, hogy hogyan szerveztem a napjaimat, ez az új életmód, az eredmények stb.


Jártam egy jósnál, mert megerősítést akartam arról, hogy helyesen cselekszem, hogy az általam választott út a legjobb számomra. De a jós nem árult el részleteket. Olyan dolgokat mondott, amiket bárhonnan másolhatott volna. Így hát saját magam kezdtem el Tarot kártyákat használni, és online megnéztem a születési képletemet, de nem tudtam, hogyan értelmezzem, amit találtam. Zsákutcába kerültem.


Csak egy részletes, személyes jóslásra vágytam.


Egy olyan helyen voltam, amit ma "optimista szkepticizmusnak" hívok. Elfogadtam azt a tényt, hogy néhány ember jobban rá van hangolódva az univerzumra, mint én. Hittem a szellemi vezetőkben és az ő erejükben, hogy utat mutassanak, mert életem bizonyos pontjain esküszöm, hogy hallottam egy hangot belülről, amely olyan erős és bölcs volt, hogy biztos voltam benne, hogy nem én vagyok az. Tehát tudtam, hogy a bölcsesség odakint van, és hogy létezniük kell olyan médiumoknak, akik kapcsolatba léphetnek a vezetőkkel, kérdéseket tehetnek fel és válaszokat kaphatnak.


Ekkor világosultam meg. Meg kellett találnom a MEGFELELŐ jóst.

Vannak, akik egyszerűen jobbak abban, amit csinálnak, mint mások. Vannak futók, és vannak olimpiai érmesek. Tehát talán gyakorlat és tapasztalat. Talán veleszületett tehetség. Bármi is volt az, csak meg kellett találnom a számomra megfelelő jóst, azt, aki részletes jóslást adhat nekem.


Megesküdtem, hogy megtalálom azt a tanácsadót, akit akarok, pont úgy, ahogy szeretném. Szóval sok kutatást végeztem.


Először is: valódiak-e a jósok?


Rájöttem, hogy bizonyos fokig mindannyian jósok vagyunk. Tehát valójában csak arról van szó, hogy azokat, akik SOKKAL jobban kapcsolódnak a veleszületett adottságaihoz, "jósoknak" nevezzük. Szerencsére néhányan szakmai környezetben kínálják nekünk bölcsességüket.


A személyes intuíciós élményeim csak részei voltak az emberi létnek - de számomra, amikor megtörténtek, kivételt jelentettek. A professzionális jósok számára ezek a normák. Ezenkívül nem mindig tudom, hogyan kell értelmezni az üzeneteket vagy jeleket. A jó jós igen.


Hogyan működnek a jóslások?


A jó jósok szinte mindig használnak valamilyen technikát, valamit, ami segít nekik összpontosítani. Egyesek számára ez a születési dátum, az érintett személyek neve vagy a születési diagram. Mások számára ez a Tarot kártya, a rúnakő vagy a spirituális közvetítés. Tehát ezeken a technikákon keresztül a jósok kapcsolódnak a nagyobb mintához, a spirituális bölcsességhez.


Azt is megállapítottam, hogy a tanulmányok azt mutatják, hogy az emberek másképp élik meg az időt. Míg a legtöbben lineáris ügyként éljük meg az időt, a jó jósok képesek olyan minták keverékeként érezni, amelyek ciklikus eseményeket tartalmaznak, például évszakokat, karmikus ismétlődéseket stb.


Hogyan lehet megtalálni az igazi jóst?


Tapasztalatom szerint az online térben történő jóslások a legjobbak, mert a jós nem tud következtetéseket levonni az arckifejezésemből, a testbeszédemből vagy a ruhámból. Semmit. Tehát valóban valódinak kell lenniük. De mivel én sem látom a jóst, oda kell figyelnem, hogy megtaláljam a számomra megfelelő embert.


A jól ismert weboldalak lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy értékeléseket és véleményeket tegyenek közzé az egyes jósokról. Láthatjuk a jó és a rossz ajánlásokat. Ez fontos. Ha több száz vagy akár több ezer ember írt nagyszerű véleményeket egy adott jósról, megpróbálom őket. Nehéz lenyűgözni, így ez még mindig nem jelenti azt, hogy elégedett leszek velük, de az esélyek nagyobbak.


Hogyan találjuk meg a megfelelő jóst?


A megfelelő jós megtalálása a legfontosabb rész. A JósVilágnál beszélgethetek olyan jósokkal, akik újak számomra, mielőtt meghozom a döntést a privát jóslásról. Az Online Tv műsorainak keretén belül megismerhetem őket. Tehát tudom, hogy kivel beszélek, és hogyan reagálnak, és hogy tetszik-e nekik vagy sem, mielőtt egy fillért fizetnék. Nem használnék olyan weboldalt, amely nem kínálja ezt. Szó sem lehet róla.


Olvastam a JósVilág tanácsadói által írt blogbejegyzéseket és cikkeket. Látom, kinek a hangját szeretem, és kinek vannak igazán jó meglátásai. Ez ingyenes - érdekes cikkeket olvashatok, sokat tanulhatok, és megismerhetem a különböző jósokat.


Mi a teendő a jóslatokkal?


Az jóslatok segítenek megalapozott döntéseket hozni, biztos lenni abban, hogy milyen utat választok, vagy kockáztatni valamiért, amit nagyon akarok. A jóslatok olyanok, mint a térképek - használhatom őket arra, hogy megerősítsem magam, hogy felkészüljek arra, ami jön, vagy hogy megváltoztassam a jelenemet most. Az enyém, hogy olyan formába formáljam őket, amilyet szeretnék, és ez az, ami nagyszerű az igazi pszichikai olvasmányokban. Előremutató megoldásokat kapok, de továbbra is én választom meg azt az irányt, amerre haladni szeretnék. És szeretek irányítani.


Az ugrás megtétele


Nagyon örülök, hogy magam mögött hagytam a szkeptikus oldalamat.


Számos kedvenc médiumom van a JósVilágnál, mindegyik más-más típusú technikát alkalmaz, a hangulatomtól függően. Beletelt egy kis időbe, mire megtaláltam őket, de nagyon örülök, hogy megtettem. És elmondanám, az üzletem sikeres volt, és most szeretetteljes kapcsolatban vagyok - bár, tudod, mint minden kapcsolatban, nekünk is megvannak a problémáink.


Te is szeretnéd megismerni a jövőd, egy kiváló és számodra megfelelő jóstól? Keresd tanácsadóinkat bizalommal! Kattints ide!>>>
17 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

Comments


Commenting has been turned off.
bottom of page