top of page
  • Szerző képeIBOLYA

Egy nő életútja - IBOLYA Tisztánérző-Kártyajós

Egy nő életútja - Ibolya

MARIKA Reiki Nagymester tanácsadónk egy játékra invitált benneteket a Facebook oldalunkon. A feladat az volt, hogy "Egy nő életútja" címmel meséljetek saját magatokról. Fogadjátok szeretettel IBOLYA Tisztánérző-Kártyajós tanácsadónk történetét.


Hálás vagyok a sorsnak, hogy nőnek születtem, és nőként láttam meg a napvilágot. Sok mindent megtapasztaltam az életem során.


A nehéz idők megmutatták, hogy mindig van tovább. Túl élni egy adott helyzetet. Az élet nem könnyű, de tele van feladatokkal, és kihívásokkal ettől szép és megismételhetetlen, nagyon értékes. Boldog családban nőttem fel van két nővérem, akikért hálás vagyok.


Fiatalon rám talált a szerelem,ami ma is ajándék számomra .Apró konfliktusok ellenére mindent meg tudunk beszélgetni,ma is boldogok vagyunk.Hála istennek,hogy megadott számomra az anyaság megélése, hiszen ez egy csodálatos ajándék számomra.


Kevés barátom van,akik elfogadnak olyannak, amilyen vagyok. Ők viszont mindenben támogatnak és szeretnek. Ezzel én is így vagyok. Szeretem és elfogadom őket.


Szeretem magam, boldog vagyok és elégedett vagyok az életemmel. Az élet ajándék számomra. Hálával fogadom és köszönöm!


118 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page