top of page
  • Szerző képeFERENC

Aromaterápiás élmények


1997-ben végeztem el egy masszázstanfolyamot, aminek szerves része volt az aromaterápiás kezelés, amit azóta is alkalmazok a reflexológiai kezeléssel párhuzamosan.


1998-ban nagyon sokat jártam a cégnél sportolni, miután volt egy kis súlyfeleslegem volt,

amit le szerettem volna adni. Minden héten három alkalommal 19 órától 21 óráig volt lehetőség a szauna használatra is, az edzések után.


Van egy nagy illóolaj felhasználásra szolgáló táblázatom, amit gyógyszertárban szereztem be, ezt átböngészve minden szauna használat előtt össze készítettem azokat az illóolajokat, amire szükségem volt. Hamarosan észrevettem magamon, hogy a minden másnapi szaunázás után frissebben mentem haza, mint az edzésre menetkor.


Az edzőtársaim között is nagy sikere volt az aroma terápiás szaunázásnak, és minden héten háromszor nehezen lehetett beférni a szaunába, olyan sokan voltunk.


Volt egy állandó csapat, aki minden alkalommal, aki minden esetben ki is használta ezt a lehetőséget.


Az állandó szaunázás ideje alatt soha egyetlen sporttársam soha sem fázott meg, és minden szaunázási napon többen voltunk az edzésen.


Amikor én befejeztem az edzésem, az edzőteremben csak azok maradtak, akik nem szerették, és nem bírták a szauna forró levegőjét.


Természetgyógyász - Reflexológus

8 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page